|  
 AktualityVýpis záznamů 31 až 40 z celkového počtu 66 vyhovujících záznamů.Belgie (1) • Česká republika (9) • Dánsko (1) • Estónsko (1) • Finsko (2) • Francie (7) • Irsko (4) • Itálie (7) • Litva (1) • Lotyšsko (1) • Lucembursko (0) • Maďarsko (0) • Malta (3) • Německo (1) • Nizozemí (2) • Norsko (5) • Polsko (1) • Portugalsko (3) • Rakousko (0) • Řecko (6) • Slovensko (0) • Slovinsko (1) • Španělsko (2) • Švédsko (2) • Švýcarsko (0) • Velká Británie (5) • všechny státy (65)
 
 7/7 Z Čech přes Haguenau a Calais do Duxfordu Let z Čech přes Německo a Francii do Anglie. Letecká show Duxford Flying Legends.
 [12.07.2006]  [Velká Británie]
 
 
 1/7 Pokračujeme do Portorože V Pescaře pojíždíme na parkovací místa a sedáme si pod křídlo. U dispečera ještě honem odkládám letový plán. Máme zpoždění a tak by nám přestal platit. Čekáme, až někdo přijde, abychom domluvili plnění a zaplacení poplatku za přistání. Teprve po deseti minutách slastného válení se pod křídlem mi dochází, že tady pro nás vlastně nepřijede autobus a dokonce tady můžeme sami chodit po letišti a nikdo k nám honem nepřiběhne, aby nás zastavil a zakázal nám jakýkoliv další krok. Už nejsme v Řecku. Vydávám se tedy sám na ARO vše domluvit. A skutečně na mne nikdo nevyběhl a nechali mne tam dojít, skvělé!
 [11.07.2006]  [Slovinsko]
 
 
 1/7 Z Kerkyry letíme přes Itálii do Pescary Startujeme v sobotu ráno a stoupeme rovnou do hladiny 60. Ve dvou kilometrech je let nad mořem nádherně klidný a je tu příjemná teplota, jelikož dole je 37 stupňů ve stínu. Máme naplánovaný úsek z Korfu do Pescary. Vychází to s benzínem tak akorát i se započítáním větru, který má být okolo 5 až 10 kt. Fouká to ale 25 kt přímo do nosu. Musíme přidat abychom se proti větru vůbec posunovali dopředu. Benzín ubývá mnohem rychleji než by se mi líbilo.
 [10.07.2006]  [Itálie]
 
 
 29/6 Ze Santorini na Mykonos a až na Korfu Startujeme se svítáním. Vítr ve 2000 ft nad mořem se stabilizoval okolo 40 kt. Samozřejmě přímo do nosu, jak jinak. Na Mykonosu přistáváme po hodině a dvaceti minutách. Plníme Avgas a jdeme na start. Není to nic moc. Vítr má přes 20 kt, s nárazy i přes 30 kt. Přistání bylo také náročné. Sting si s tím však poradil dobře. Před startem ještě voláme na cílové letiště, abychom se ujistili, že tam není stejně silný vítr, ale bočně. Není - okolo Athén je bezvětří. Nemůžeme tomu uvěřit. Stoupeme do 2000 ft jako obvykle a letíme opět proti 40 kt větru. Po odletění asi 50 mil se vítr tiší a najednou fouká jen poloviční. Mykonos a Santorini jsou prostě větrné pupky Řecka.
 [09.07.2006]  [Řecko]
 
 
 28/6 Místní létání na Santorini Santorini je skutečně krásný ostrov. Vůbec nelitujeme našeho jednodenního zdržení. Přes den zjišťujeme předpověď počasí na zítřejší ráno a vyjednáváme na letišti možnost podvečerního místního letu. Postupně se stáváme znalci místních procedůr. Už si sami dokážeme říct o všechny papíry, které musíme vyplnit a bez kterých nás nepustí přes jednotlivé stupně ochrany letiště. Podáváme letový plán na místní let, čekáme na autobus, který nás odveze těch 100 metrů k letadlu a v pozdní odpoledne startujeme.
 [08.07.2006]  [Řecko]
 
 
 28/6 Plány jak letět domů proti 25kt větru 
 [07.07.2006]  [Řecko]
 
 
 27/6 Na Santorini startujeme v šest ráno místního času 
 [06.07.2006]  [Řecko]
 
 
 26/7 Letíme na Mykonos Řecká byrokracie a nedostupnost Avgasu v kontrastu s nádhernou krajinou.
 [05.07.2006]  [Řecko]
 
 
 25/6 Z Malty přímo do Řecka s tankováním v Regio di Calabria 
 [04.07.2006]  [Řecko]
 
 
 24/6 Létání okolo Malty Dnes jsme si dali jeden volný den na Maltě. Na podvečer jsme domluvili létání s našimi hostiteli a přes den poflakování se po Maltě a hlavním městě Valletě.
 [03.07.2006]  [Malta]
 
   << | 10 | 20 | 30 | 40 | 50 | 60 | 66 | >> |